Do-Wah-Doo

Skrivet den 2010-04-20 @ 23:27:55

Har varit en ganska bra dag idag trots allt. Promenerat lite, lagat god mat, pluggat, bakat vitlöksbröd med Jonnyboy. Det sistnämna va stört kul. Vi började båda imitera "Berit" i morgonsoffan när hon ska visa en romantisk middag. Båda skrattade tills vi knappt fick luft. Asså jag skrattar så jag gråter varje gång jag ser den. "Järpar med brunsås" (med hemsk smålänsk dialekt) Vi fortsatte att hänga på Youtube o kollade massa roliga klipp. Jag älskar Grotescos "ett kilo mjöl"  , spelar ingen roll hur många gåner jag ser den, den är lika rolig varje gång ! Kikade lite hem till midgård-klipp med, fy fan vad jag saknar den serien.

Nu är jag mätt och belåten och lite lagom trött, på spotify går just nu Kate Nash - Do-wah-doo, sjukt skön och uppiggande låt ! ♥

Innan jag kryper under täcket och tackar för idag blir de lite mer skön musik för att avsluta kvällen på bästa möjliga sätt !


Kommentarer

Postat av: GabbZ

HAHAAAAAAAAAA! ett kilo mjöl!!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback