GODKÄND !

Skrivet den 2010-04-27 @ 20:05:05

Halloj !

Känns som det var skitlängesen jag skrev något på bloggen. Har varit hemma under helgen o haft dåligt med tid att sitta vid datorn o de senaste två dagarna har också varit rätt hektiska. Hann iaf fira alla våras underbara Brallan när jag va hemma. Tack för en trevlig kväll, med en knäpp avslutning.

Hade hantverksexamination idag o jag blev GODKÄND ! Yeeeeey ! :D Hade aldrig kunnat tro de. Och det som gör mig mest glad var att min lärare sa att det nästan lutade åt VG i utförande. Är sjukt stolt över mig själv ! Så, nu är det bara två prov kvar då ;) Orkar inte plugga mer idag, vi tar det imorn... idag blir de till att ta tag i diskberget o städa. Jag o Helena har faktiskt varit duktiga o pluggat lite idag, även om vi mestadels av tiden hade tjejsnack. Men det är behövligt ibland vill jag lova ! Sen har vi ju faktiskt hunnit med o grilla här på kvällen med, mys de ! Biff, chips o fanta, det är grejer de ;)

Allt det jobbiga i livet börjar liksom lätta sakta men säkert... Visst, jag är fortfarande långt ifrån hel men det känns liksom lite lättare nu. Har mycket bra att se fram emot den närmsta tiden och det lindrar bra.

  • Grillning på guldkusten fredag o Vålbal lördag
  • Vadsbo treornas slutproduktion med gamla esteter 6:e maj
  • Lady Gaga i sthlm med underbara människor 7-9 maj
  • SOMMAR
  • och säkert en massa annat bra :)

In flames o Misfits får fortsätta att förgylla min kväll !

PUSSSSS ♥


Kommentarer

Postat av: basse

missfits är najs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback