starkvin, core, massage och varmkorv

Skrivet den 2010-04-21 @ 22:41:56

Dingeli-dong !

Portvin, sherry och madeira idag i skolan vilket var najs som bara den ! Försov mig dock som vanligt, men dagen blev ju bra ändå :)

Efter skolan var jag i princip bara hemma och vände, för att sedan knata bort till hälsanshus för ett step-up pass och massage efteråt. Stepen var inställd för vår instruktör hade blivit sjukskriven, men när jag kommer in i hallen möts jag av ett gäng glada tjejer som berättar att det är core istället och frågar om jag inte ska joina. Jo, men visst tänkte jag. Puh ! Jag som inte har tränat på skitlänge ! Det var jobbigt, men säkerligen otroligt bra för mig. Tur att jag hade bokat tid hos Tomas för en helkroppsmassage just ikväll :D  Är helt mör i kroppen nu, men det är bara skönt. Då sover jag ju gott iaf ! Blev bjuden på varmkorv och hockey hos Jonny nu på kvällen, vilket man inte tackar nej till när man är vrålhungrig !

Den jobbiga, tryckande känslan i mitt bröst har varit borta nu i ett par dagar och det ser jag som ett framsteg. Hade ett samtal med en vän i omklädningsrummet efter passet om allt det jobbiga med kärlek o killar och så vidare. Det kändes knappt jobbigt att prata om det ! Jag är ändå ganska nöjd med hur det ser ut nu, eller så har jag bara börjat accepterat situationen. Men hädan efter tänker jag inte låtsas vara glad när jag inte är det osv. Att dölja och hålla saker inne gör bara mer ont i längden.


Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback