alla vill till himlen och, åka limousin förstås

Skrivet den 2010-12-07 @ 21:52:48

Sitter och lyssnar på en massa svensk musik, just när jag börjar detta inlägg på Alla vill till himlen med Thåström. En låt som jag lyssnade mycket på under högstadiet, lite nostalgikänsla. Mysigt.

Har varit galet dålig på att skriva i bloggen, har liksom inte haft det behovet. Men idag kändes det som det va dags för en uppdatering och att få skriva av mig lite!
Jag startade bloggen då jag mådde dåligt och behövde bearbeta mina känslor. Idag är jag glad, lycklig, galet kär, pigg och lustfyllt. Tänk att en speciell person kan göra dig så glad, kan få dig att glömma allt annat. Jag vill göra en massa saker tillsammans med honom, jag vill lära känna honom mer, jag vill vara hans. Och det är jag ! Åh, gud va härligt de känns :) Har vi klarat oss igenom allt som hänt innan, klarar vi allt.
Nog om kärlek !
Praktiken är fixad till våren och det känns väldigt bra. Boende är också så gott som klart ! Dessutom kommer jag vara i samma stad som en massa andra underbara människor, det kan inte bli annat än bra !
Jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet i vår huvudstad och förhoppningsvis har jag möjligheten att knyta nya kontakter inom branschen, great !
Helgen som varit kan varit den bästa på väldigt länge..
Den inleddes med shopping i Örebro med S, trodde jag att vi skulle göra iaf.. men vilken karl ! Dagen visade sig ha den ena överraskningen efter den andra. Helt underbart. Kärlek är det ordet jag beskriver dagen med.
Sen kom Lördagen, årets höjdpunkt ! VINTERFESTEN ! Champagnen flödade, alla var uppklädda o fina, vi festade heeeeeela dagen o natten lång.. Vilken fest ! Tyvärr hade jag årets bakfylla därefter med, två dagar. Inte okej.
Söndagen spenderades i soffan med hjärtegull i stort sett hela dagen.
Jaa, helgen va rätt bra.. haha ;)
Fan, nu ropade min ekonomibok -tentan är på torsdag, du vet de va ? suck. Men jag kollar lite sex and the city istället så tar vi plugget imorn, de tycker jag blir skitbra !
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback