Let's go all the way tonight, No regrets, just love.

Skrivet den 2010-12-19 @ 21:30:47

Helluuu !

Har suttit med Caseanalys i princip hela dagen, men nu är den iaf så gott som klar ! SKÖNT. Tänk att slippa ha den på sina axlar under hela jullovet :)
Jag känner på mig att det kommer bli ett fantastiskt lov ♥
5 sleeps to X-mas o på tisdag åker jag hem ! Åååh, de ska bli så skönt :D Nästan alla klappar är klara, jag har galet mkt julkänsla o dessutom är jag kär som aldrig förr ! mm... :)
I Fredags hade jag o min sambo "sambo-julafton" med massa godsaker som till exemel tomtegröt, julgodis, glögg o must ! Sen kollade vi på Mysteriet på Greveholm. Den bästa julkalendern genom tiderna !
Lördagen var inte sämre den ! Dagen började med pannkaksfrukost följt av stjärtlapps åkning på Guldkusten. På kvällen var det "kollektivet-jul" med julbord, klappbyte, spel och Ensam hemma 1 ! Inget fel på den helgen...
Idag har caseanalysen upptagit hela dagen som sagt... MEN, jag är inte ledsen för de ! För nu ska jag packa inför hemresan o slå in lite klappar. Sen blir de Satc-maraton i min soffa.
Over and out :)
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback