mycket på gång och mycket som hänt. MYCKET helt enkelt

Skrivet den 2010-05-06 @ 23:48:53

Halloj !

Har hänt mkt nu den senast tiden som jag tänkte uppdatera er om senare, för nu borde jag sova :P
Men imorn ska vi på GAGA i sthlm :D wiiieee !!! Upp tidigt som fan för att åka till hyttan, eftersom jag har varit hemma ikväll för att titta på ester treornas slutproduktion, o den var helt fanastisk ! Blev helt gråtfärdig stup ikvarten. Nostalgi, känslor och saknad. Lite mkt på en gång för lilla mig.

Lite mycket av allt tror jag. Studier, stress, panik, känslor, förvirring, glädje, smärta.
Jag botar det med musik, musik hela tiden. Annars skulle jag nog bli knäpp.


I'm so confused by you, I don't know what to do.

But when you're with me darling I don't belive in anyone else...





Pusseli♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback