Let's Go Surfing

Skrivet den 2011-04-18 @ 00:51:05

Åh va det är underbart med våååååår ! Det liksom spritter i hela kroppen på mig ! Upptäckte igår att de redan finns vitsippor!? Jag har ju missat att våren har kommit helt o hållet.. Men nu är den iaf här o jag klagar inte. Hade en så nice morgon idag, gick till subway o köpte mig en smörgås tog med mig den ut o satt o åt i solen, utan jacka eller nått. Helt jävla underbart. På vägen hem köpte jag med mig jordgubbar o brieost o en massa annat gott haha, blir alltid sån att jag köper en massa gott när jag är på bra humör. Knasigt.

Nu är de påskveckan o jag kommer vara ledig ända fram till måndagen efter påsk, nice :D en hel vecka ledigt liksom.. när hände de sist? Såklart ska jag plugga när jag är ledig, men jag har iaf inte ett schema att gå efter på hela veckan. Ska bli så skönt att komma hem, ska bli så mysigt att träffa Mallan o förhoppningsvis Linnéa! O såklart min kissemiss där hemma, Sjöron hade inte passat som storstadskisse..
Snart har de här tre månaderna gått, kommer säkerligen sakna stockholm och praktiken men att få vara lite sommarledig och träffa världens finaste pojkvän känns inte fel nånstans. Jag längtar efter kvällar på altanen med vin o grillat, efter att åka ut på sjön, cykla o ta ett nattdopp, äta jordgubbar till frukost.. Åh, sommar kom hit!
Nu är mina naglar fina o målade också, har även lyckats få lite fräknar. Känner mig helt plötslig så vårfräsch. NICE!
Pusseli!
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback