när Stockholm kysser mig på kinden

Skrivet den 2011-02-28 @ 11:53:06

Nu sitter jag här i Marias o Sofias lägenhet i Handen. Väskorna har jag gjort ett tappert försök att packa upp, men det resluterade snarare i att de såg ännu stökigare ut ! haha. Senare idag åker jag in till stan för att börja min praktik ! Va meningen att vi skulle börja på onsdag men vår handledare ringde igår o tyckte att vi skulle inventera idag. Hoppas de blir kul !

Önskar det var lättare att ha kontakt med Sebastian på andra sidan jorden, men med typ 9 timmars skillnad kan de bli svårt. Jag vet att dom kommer ha det asbra där o att jag kommer ha de asbra här. Men jag saknar honom redan juuuu ! Usch. Lite hemlänngtan har jag nästan också. Längtar efter sommar, familj o släkt o vänner. Ledigt. Men de går nog över bara jag får lite ordning på mitt liv här :)
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback