so many nights, I sing along the merry blues

Skrivet den 2011-02-01 @ 17:31:13

Snart är det dax för Zumbaa :D är så skönt att komma bort från skolan o verkligheten för en stund o bara dansa fuuult ! Fuldans är liksom lite min grej.


B-uppsats skrivandet går bra, resultatet är klart och på torsdag får vi handledning igen. Blir intressant ! Helgen kommer spenderas hemma i Otterbäcken. På Fredag har jag o Annelinn klassfest för gamla högstadieklassen, kommer bli grymt ! Söndag ska jag på teater med familjen, tradition när mamma fyller år. Mysigt. På Lördag tänkte jag försöka  spendera kvalitetstid med kära Emma.

Mycket positivt ! men såklart finns de negativa saker med, ååååh ! Underkänd på ekonomistyrningen igen :( hoppas CSN är snälla.. för jag viiiiiiilll på praktik !!!!!!!!!!!
Haha igår klippte jag mig också, de va ju bra !
Evelina ♥


Kommentarer

Postat av: Helena

Tanten som var framför oss idag igen där kan vi snacka fuldans!! Fast å-andra-sidan vet inte om man kan kalla de hon gjorde dans ens :/



Nya designen vart jätte snygg! I like!

Postat av: Eveliten

Hahah nää, jag vette fan vad hon gjorde.. Men vi äger ju iaf :D Imorn är de dags igen yaaaaay !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback