Some Kind of Wounderful

Skrivet den 2011-02-11 @ 20:28:41

Fantastiska Fredag :) Dagen började hur skönt som helst. Kent i högtalarna, sjukt god frukost, städade lite.. Precis vad jag kände för ! SÅ JÄKLA SKÖNT O VA LEDIG.

När solen sen kikade fram bestämde jag mig för att gå till kringlan o köpa semlor för att sedan gå till Patrik o fika :) Fastnade där halva dan typ, men va gör de ! Trevligt att bara hänga, snacka skit :) Beställde grymt snygga solglasögon idag med från www.sovintage.se, en sida att rekomendera för dom som gillar vintage glajor !
Ikväll har jag varit själv hemma för sambo är i Öret o hjälper till inför morgondagens årshögtid ! Lagade god mat, lyssnade på bra musik.. Ja, jag har helt enkelt haft en grym dag. Awsome skulle man tillomed kunna säga.
Imorn vid nio åker Hyttangänget till Örebro o årshögtiden ! :D Ska bli kul faktiskt efter allt skolarbete o jobba lite istället.
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback