Take my hand

Skrivet den 2011-02-13 @ 19:46:40

Upptäckte precis nyss att Glasvegas har släppt sin andra singel från nya skiva "Euphoric//Heartbreaker" Låter heter Take my hand. Hittills gillar jag The world is yours mycket mer ! Men nya singeln kanske blir bättre o bättre ju mer man lyssnar... ;)

http://klubbace.se/2011/02/glasvegas-euphoria-take-my-hand/
Hade en galet kul dag igår i Örebro på Årshögtiden. Men 17 timmars jobb + resa dit o hem tar på krafterna. Gästerna verkade nöjda och det är såklart skönt att höra :D kom hem typ 4 inatt så jag sov till halv två idag !!!! Inte fått så mycket gjort därför tyvärr.. jag som tänkte göra allt idag som jag inte hunnit de senaste veckorna då vi skrivit B-uppsats :P Jaja, jag har iaf diskat o tvättat lite ! Nu kommer snart mitt hjärta :) laga mat o mys står på schemat, som jag har längtat :D
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback