varje gång du möter min blick blir min värld en aning större

Skrivet den 2011-02-07 @ 00:38:27

Jag ligger här i min säng, slitnare än vad jag hade hoppats på. Hade tänkt att jag skulle vila upp mig när jag va hemma under helgen, men så blev det ju inte !

Klassfesten i fredags va jättetrevlig ! Tråkigt att kvällen slutade tidigt.. men inte kul när folk blir dåliga ! Men jag fick åka ambulans för första gången i mitt liv ! haha.. en upplevelse de med.
Igår hade vi kalas för mamma o åt smörgåstårta :) goooooott. på kvällen käkade hela familjen middag ihop, händer inte så ofta längre.. mysigt var det iaf ! Senare på kvällen visste jag att jag skulle träffa brudarna, men inget direkt planerat. Det hela slutade med en ganska skaplig fylla och födelsedagsfest. Trevligt, spontant. Bakfull idag (: inte okej..
Teatern i Skara va kul (vill alltid ha med mig anteckningsblock för att skriva upp alla roliga uttryck o sånt men glömmer det jämt!!!!) o de va mysigt att gå ut o äta med familjen, men nu är jag helt galet trött.. ska upp tidigt imorn o packa för att åka hem igen.
Hittade förövrigt en massa bra musik på spotify nu ikväll :D Det är ju alltid trevligt.
Nääää, de va väl allt för mig..
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback