You don't need me as much as I need you

Skrivet den 2011-02-03 @ 23:00:20

I hear words,

that the world is yours..


Är helt förälskad i Glasvegas nya låt The world is yours. Kan lyssna på den om och om igen...
Håller på o packar o donar, för imorn åker jag heeeeem :D Men innan dess ska vi såklart skriva B-uppsats ! Hoppas verkligen vi kommer framåt med vår text imorn. Vill att de ska kännas bra innan jag tar helg.
Kvällen imorn kommer säkerligen bli grym, klassfest med gamla högstadiet. Tycker jag o Annelinn är grymma som faktiskt tog tag i de o fixade en fest :) På lördag ska jag träffa andra underbara människor hemma i Otterbäcken. Jag känner på mig att jag kommer få en så grym helg. Men det viktigaste av allt är ju självklart att vi ska fira min kära mamma också ♥
Nej, nu får jag ta tag i de här o bli klar innan de blir natt !
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback