it's just safer to keep you in this heart of mine

Skrivet den 2011-01-27 @ 21:42:15

Så jäkla skönt med sovmorgon :) Att gå upp på morgonen o känna att man inte behöver ha panik är det bästa jag vet ! Äta frukost i lugn o ro, ta en lång dusch, strosa runt i morgonrock, lyssna på bra morgonmusik.. det är livet.

Ganska bra dag idag trots allt. Tråkigt dock att Gi åkte till Sthlm idag :( Kommer sakna henne maaassa ♥♥♥ men jag kommer hälsa på henne, det är en sak som är säker ! Sen fick jag inget besked om tentan idag heller.. suck. Läraren skulle vara bortrest under helgen, så jag får mitt svar på måndag. Kan inte sluta oroa mig och just nu ser jag inte mycket ljus i tunneln. Känns som jag kommer få flytta hem, ta studieuppehåll, inte åka på praktik.. Praktiken är det under utbildningen jag sett fram emot mest. O nu är jag bara ledsen, jävla skit ! :( Ingen Jonny, ingen Gi, kanske ingen praktik.. o sen vara utan den som betyder mest, i tre månader ! Va det inte meningen att 2011 skulle va mitt år !? 2010 va de iaf inte..
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback