people are people

Skrivet den 2011-01-25 @ 22:03:12

En dag som denna är jag glad att det finns Zumba-pass att gå på, jag är glad att jag har världens sötaste föräldrar och lillebror, jag är glad att jag har en underbar pojkvän. Trots att det är mycket i skolan med B-uppsats och omtentor o allt va de nu kan va och dessutom ett svikande csnbidrag så är jag gladare än vad jag egentligen borde.. Sen har jag tillochmed börjat fundera på vad jag ska göra om det inte löser sig. Jobba kanske.. men vart ? Jag är inte klar här än ! Blir så galet ledsen och frustrerad när jag tänker på de ! Jag har en så jäkla rolig praktik att se fram emot med möjligheter till nya kontakter inom branschen. Kontakter som kan bli viktiga i sommar eller efter examen. Jag hoppashoppashoppas massa att jag klarat ekonomitentan så jag kommer ett steg närmare CSNs krav. Man kunde ju önska att de åtminstone var rättvisa och konsikventa !!!!!!!


Evelina ♥
Depeche Mode – People Are People (Live 1988)


Kommentarer

Postat av: Helena

Men gumman nu har du ju klarat organisations tentan och på måndag har du säkert klarat ekonomin oxå! Det kommer lösa sig! 2011 ska bli ett toppen år så det så!



Puss & Kram

Ps. Ikväll ska vi festa för att vi e grymma på organisation och på att skriva B-uppsats!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback