They're building walls around us

Skrivet den 2011-01-24 @ 23:01:57

Tiden går läskigt fort. Insåg nu ikväll att imorn åker min kära Jonny hem för studieuppehåll. Om ca en månad åker vi på praktik och när vi kommer tillbaka står sommaren för dörren.. efter den kommer inget vara sig likt i Hyttan. Många kommer att ha flyttat, kommer inte tillbaka.. va skumt. Vi som alltid har gjort så mycket tillsammans. Minnen för livet, det är verkligen vad man kan kalla tiden här och vännerna man skaffat sig kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.


Jag hoppashoppashoppas att det löser sig snart med allt skit, för jag vill verkligen åka på praktik, jag är inte färdig än !
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback