when you hold me in your arms I'm singing once again

Skrivet den 2011-01-10 @ 21:49:12

PAIN. Jag har på nått sätt lyckats få typ hela min högra sida av ryggen superspänd och ond :( Har varit så sen November någon gång nu.. Men tur att det finns superkvinnor som kan få den glad igen :) Lite massage (som förövrigt gjorde svinont), lite strechövningar och värmevetesäck + spikmatta ska nog hjälpa med tiden. Gäller ju bara att komma ihåg att göra övningarna o de varje kväll. Ska verkligen försöka göra de till en rutin, för jag vill känna mig hel ! Ska ju faktiskt ha den här kroppen många år till..


J*vla ekonomitenta, den kan ju bara dra åt skogen. Schysst att få resultatet knappt två veckor innan omtenta..
Men innan omtenta väntar redovisning och tenta i organisation med ! Yaaaaaay ! Ganska ofta saknar jag Sommelierkurserna.. Men snart praktik så det är bara att hålla ut :)
Trots lite negativa tankar här känner jag mig ganska lycklig iaf :) mmm.. Kärlek är bra ! PUSS PÅ DE.
Big Brother & The Holding Company – Piece Of My Heart :)





.....you know you got it if it makes you feel good, oh yes it did !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback