You shook me all night long

Skrivet den 2011-01-07 @ 00:23:38

Här ligger jag i min säng, sista kvällen innan jag tillbaka till Grythyttan igen, tillbaka till verkligheten. Lovet har gått alldeles för fort, precis som det alltid gör ! Vill vara mer ledig och träffa människor jag tycker om, göra roliga saker, göra de jag känner för ! Det känns så skumt att dom här veckorna redan är över..


I övrigt har jag haft en jättebra lov. Har umgåtts med underbara människor, besökt nya platser, upptäckt nya sidor hos mig själv och andra, lärt mig att uppskatta saker o ting på ett nytt sätt.. Jag känner mig mentalt lugn och lycklig. Är nog inte mycket som kan trycka ner mig nu ! :) Det skulle väl vara studierna då, har inte pluggat så mycket som jag tänkt.. och jag inser nu när verkligheten hunnit ikapp att tentan o redovisningen är jättesnart ! Blääää.... Men, äh ! De fixar sig, de gör det alltid.
Nyår som firades tillsammans med den finaste jag vet var verkligen lyckad ! Vi va på en hemmafest med ett tjugotal andra. Vi åt trerätters, drack champagne,skålade vid tolvslaget, dansade galet, blev berusade.. Dessutom verkade det vara en del som fick till det på festen med lite varstans i huset ! hahah kul ju. Nyårs löfte är ju ingen idé, sånt håller jag aldrig ändå. Känner på mig att de kommer bli ett kanonår i vilket fall !
Lördagen bestod av mys mys och mys. Pizza o cola var givet. Söndagen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Jag missade tåget och det slutade med att vi båda åkte hem till mig, helt spontant. Jag känner mig fullständigt uppfylld av lycka och kärlek. Jag ligger här och tokler när jag skriver om honom.. Jag tror det är ett gott tecken.
Glad blir jag också när jag tänker på alla mina fina vänner i Grythyttan. Ska bli supermysigt att träffas igen ! :) Bättre vänner får man leta efter ! STORT HJÄRTA till er, utan alla fina människor i byn hade jag nog inte klarat tre års utbildning i urskogen....
Nä, nu blire ett avsnitt SATC innan jag somnar ! :)
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback