no time for us

Skrivet den 2011-03-06 @ 22:46:55

Efter en veckas praktik på Esperanto och Råkultur känner jag mig ganska sliten. Mycket nytt att ta in i början känner jag, men har haft fruktansvärt kul iaf ! :) Det enda tråkiga är att jag o Sebastian nästan aldrig tajmar så vi kan prata med varandra på Skype.. o snart börjar skörden, o då kankse vi inte kan höras på mejl knappt.. :/ Att man kan sakna någon så mycket är helt otroligt. En vecka har gått och många har vi kvar ifrån varandra. Måste försöka fokusera på praktiken och få ut så mycket som möjligt av den, för då går förhoppningsvis tiden lite fortare.

Tror jag ska ta mig ett bad.. läsa lite och sen krypa ner under täcket !
Evelina ♥


Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback