Set me on fire

Skrivet den 2011-03-21 @ 23:17:52

Nu va det ett tag sen jag skrev nått här. Har väl inte haft helt fullt upp, men har inte haft något direkt sug efter att skriva heller.. Helt sjukt hur fort tiden har gått sen jag kom upp till Stockholm. Snart har det gått en månad sen jag flyttade hit.. Vet fortfarande inte vad jag ska göra i sommar, börjar nästan känna mig lite stressad. Tänkte försöka knåpa ihop ett cv nu när jag är lite ledig o sen skicka till lite olika restauranger o kanske nått systembolag med. Vill vara i närheten av Sebastian i sommar, så jag hoppas vi kommer på nått bra ihop. Orkar inte vara ifrån honom mer än tre månader, tycker bara det är för mycket !

Vill göra nått nytt i sommar, inte nått jag har gjort innan.. våga ge sig ut bara ! Men augusti kommer vara helig. Då vill jag resa o vara ledig :)
Nu ska jag fortsätta kika efter jobb, sen kallar sängen !
Evelina♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback