When I grow up

Skrivet den 2011-03-11 @ 00:38:27

Dagarna bara susar förbi. Snart har två veckor gått av praktiken, är ganska säker på att tiden som är kvar kommer gå minst lika snabbt. Tycker det är skitkul att jobba istället för att plugga ett tag, men jag vill inte vara utan min stora kärlek mer ! Vill ha honom här och nu, massor. Till råge på allt så mår jag skit också, har väl fått nån skön förkyldning. Ont i kroppen o huvudet, helt matt i kroppen, ont i halsen och mår illa. Inte okej. Gick tidigare från praktiken idag, kände att jag behövde de och hoppas att de andra också förstod de..

Vänjer mig mer och mer vid storstan men måste erkänna att jag triv sååå mycket bättre på en mindre ort. Förhoppningsvis upskattar jag Stockholm mer när våren kommer,  nu är det ju bara slaskigt o jävligt överallt. Längtar efter sommar o värme, att få resa bort o vara ledig. Tyvärr är det långt kvar tills jag får uppfylla mina önskningar....
Evelina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback