when tomorrow comes

Skrivet den 2011-05-04 @ 21:18:05


Jag som trodde att sommaren var på gång, men de senaste dagarna har bestått av hagel, regn och snö! Typ 5 plus idag på dagen o lätt duggregn. Så jävla deprimerande! Fick mejl från älskling idag med där han skrev hur bra dom hade de på Bali.. gjorde ju inte saken bättre precis. Vill också på semester nuuuuuu!
Har varit ledig idag, eller tog ledigt o jobbar imorn istället, o har skrivit på vårt pm. Transkiberade klart hela intervjun med Niklas idag, skönt! Småpillade lite på allt annnat, men så mycket lättare att skriva när man sitter bredvid varandra.
Va nere i centrum en sväng med o fick med mig lite saker :)) Present till papi o bror, en fin hatt till sommaren och en långklänning som jag tänkte ha när vi ska på bröllop i sommar :) Har alltid velat ha en långklänning o nu har jag de :D
Saknar älskling nu så sjukt mycket nu. Har jag överlevt över två månader klarar jag de sista veckorna också! Även om vi inte kommer kunna umgås massa i sommar så är det bättre än inget. Kommer kännas så overkligt när jag ser honom på flygplatsen.. konstigt men underbart! Tycker det ska bli otroligt skönt att flytta från Stockholm med, kommer säkert sakna vissa saker med storstan men då kan jag alltid åka hit o hälsa på! Att vara ledig i Stockholm är så mycket roligare än att jobba :) Nu har jag egentligen varken tid eller pengar att göra de jag känner för att göra när jag är här.. äta stjärnkrog, tatuera mig, shoppa maaasssooor, dricka goda viner ute, se mig omkring..
Så himla skönt att jobbet är fixat inför sommaren med :)) Norrqvarn, heltidstjänst! Dessutom pratade de om att utveckla sitt dryckesutbud o ville att jag skulle vara med o göra de ! Blev nästan lite smickrad när de fråga mig om de..
Pusseli ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback