det finns hål i allting, det är där lite ljus slinker in

Skrivet den 2012-04-22 @ 23:31:00

Efter att haft bloggen nere sedan förra året i Maj fick jag nu ett ryck och tänkte att det kanske var dags att börja blogga igen. Om vad? Det är ännu oklart. Jag har massa tankar och idéer, massa smarta och mindra smarta saker jag behöver skriva av mig. Undra vad detta behov av att skriva av sig beror på? Det har ju uppenbarligen legat nere under drygt ett år..

Mycket har hänt, mycket är på gång. Jag tänker på allt det fina i livet, och försöker bearbeta sorgen. Jag längtar bort, men vill vara kvar. Vill allt och ingenting. Jag känner mig stressad, men orkar egentligen inte bry mig. Jag vill ta dagen som den kommer men fortsätter febrillt planera. Förvirrad människa? Ja, helt klart. Jag tror att jag missade den paniken många verkade få efter studenten och upplever, en något uppskrivad version, av dena nu.
Jag har haft en fruktansvärd dag och förmodligen en lika hemsk dag att vänta i morgon. Sjukhuskräck. Fasta. Nålar. Lysrör. Lugnande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback